IPB

Tervetuloa vieras ( Kirjaudu sisään | Rekisteröidy ) Kirjaudu sisään tai rekisteröidy foorumin käyttäjäksi. Rekisteröityminen on helppoa. Täytät rekisteröintilomakkeen ja vahvistat rekisteröinnin sähköpostissasi. Liity mukavaan ja kasvavaan nettiyhteisöömme nyt. Foorumin jäsenenä voit muun muassa aloittaa keskusteluja sekä osallistua niihin, voit selata jäsenlistaa ja jäsenprofiileja sekä äänestää. Pääset myös lukemaan ja keskustelemaan foorumin jäsenien foorumeihin.

Reply to this topicStart new topic

Linkitetty · [ Ketjutettu ] · Ketjutettu+

> Foorumin päivitys tulossa

kdog
post 3.12.2011, 01:20
Viesti #1

Foorumin jäsen
Group Icon

Ryhmä: Foorumin ylläpitäjä
Sijainti: Hummaan auringonlaskuun harjassani auringon kimallus
Jäsennumero: 7
Ikä: 36

Hei,

foorumisofta on syytä päivittää, ja edessä näyttää olevan siirtyminen kokonaan toiseen ohjelmistoon. Aikataulu ei ole ihan vielä varmistunut, heti kun saan testisiirrot toimimaan niin siirrän itse foorumin. Foorumi on siirron aikana poissa käytössä, toivoisin että esim yhden yön katkos riittäisi ellei jokin sitten mene vikaan.

Yritämme että vaihdon jälkeen foorumi toimisi suurin piirtein niin kuin ennenkin, mutta varmuuden vuoksi käyttäjien olisi hyvä ottaa talteen kaikki tärkeät tiedot esim yksityisviesteistä.

ipb->smf-konvertoinnin asiantuntijat saa ottaa yhteyttä muhun!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
kdog
post 21.1.2013, 23:41
Viesti #2

Foorumin jäsen
Group Icon

Ryhmä: Foorumin ylläpitäjä
Sijainti: Hummaan auringonlaskuun harjassani auringon kimallus
Jäsennumero: 7
Ikä: 36

oon tässä kuluneen vuoden aikana saanu verrattain vähän yhteydenottoja yllämainituilta asiantuntijoilta, joten oon pikapuoliin tekemässä tätä muunnosta itse.

jos käyttäjillä on jotain huipputärkeää tietoa foorumilla, niin kannattaa ihan varmuuden vuoksi ottaa talteen siltä varalta että sössin jotain. ja pyydän valmistautumaan siihen että jonkun aikaa foorumi tulee olemaan poissa linjoilta sitten, ja jotain ongelmiakin saattaa sitten tulla koska tässä ollaan siirtymässä aika vanhasta softasta uuteen.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic

Eläinoikeusfoorumi on paikka eläinten oikeuksista ja kasvissyönnistä keskustelulle.
Eläinoikeusfoorumi ei ole Oikeutta Eläimille -yhdistyksen foorumi, vaan OE tarjoaa kotisivujensa alta foorumille tilaa internetissä.
Jokainen kirjoittaja edustaa itseään. Foorumin keskusteluja valvoo ylläpitotiimi.