(edullinen) Kasvisruokapaikka Helsingissä?
Tervetuloa vieras ( Kirjaudu sisään | Rekisteröidy ) Kirjaudu sisään tai rekisteröidy foorumin käyttäjäksi. Rekisteröityminen on helppoa. Täytät rekisteröintilomakkeen ja vahvistat rekisteröinnin sähköpostissasi. Liity mukavaan ja kasvavaan nettiyhteisöömme nyt. Foorumin jäsenenä voit muun muassa aloittaa keskusteluja sekä osallistua niihin, voit selata jäsenlistaa ja jäsenprofiileja sekä äänestää. Pääset myös lukemaan ja keskustelemaan foorumin jäsenien foorumeihin.
![]() ![]() ![]() |
(edullinen) Kasvisruokapaikka Helsingissä?
| kankelo |
25.3.2012, 01:17
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 162 Liittynyt: 13.4.2009 Jäsennumero: 7882 |
QUOTE(Hefu @ 13.3.2012, 21:03) oon käynyt nyt kahdesti syömässä buffetin. ihan hyvää ruokaa ja melko edullista. voisivat ehkä keskittyä enemmän johonkin tiettyyn, nyt vähän liian fuusiokeittiö mun makuun. buffetin lisäksi tuolta saa myös muutamia annoksia joista ainakin nuudelikeitto on hyvää. mut hei, kuukauden sisällä kaksi uutta vegaanista ravintolaa stadissa! käykäähän testaamassa Veganissimo ja Hodai. |
| neuvokas |
25.3.2012, 09:12
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 488 Liittynyt: 6.2.2011 Jäsennumero: 8793 |
|
| Hullukaali |
25.3.2012, 14:50
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 826 Liittynyt: 24.7.2011 Jäsennumero: 8975 |
Veganissimoon en viitsi mennä, kun se ei lauantaisin tarjoa muuta kuin kahvilatuotteita. Silvoplee on kuin pyssyllä täyteen lyöty lauantaisin, luulisi Veganissimon lauantailounaallekin riittävän kävijöitä. Ei täältä meiltäpäin kerkiä kaupungille paitsi vkl.
|
| ihankiva |
25.3.2012, 21:42
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 209 Liittynyt: 11.2.2008 Jäsennumero: 6778 |
QUOTE(kankelo @ 25.3.2012, 01:17) oon käynyt nyt kahdesti syömässä buffetin. ihan hyvää ruokaa ja melko edullista. voisivat ehkä keskittyä enemmän johonkin tiettyyn, nyt vähän liian fuusiokeittiö mun makuun. buffetin lisäksi tuolta saa myös muutamia annoksia joista ainakin nuudelikeitto on hyvää. En nyt jotenkin löydä / osaa lukea, niin monesta moneen on buffet auki? Onko myös lauantaisin? |
| Gilbert |
10.4.2012, 15:57
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 66 Liittynyt: 9.7.2007 Sijainti: Tampere Jäsennumero: 5903 |
Musta tuntuu et se Hodain buffet on suunnilleen aina
|
| neuvokas |
10.4.2012, 18:02
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 488 Liittynyt: 6.2.2011 Jäsennumero: 8793 |
^ joo ja ne buffet-ruuat vaikuttaisivat myös olevan aina samat
|
| ihankiva |
14.4.2012, 22:00
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 209 Liittynyt: 11.2.2008 Jäsennumero: 6778 |
Kiitti vastauksista.
Mä käyn niin harvoin ulkona syömässä, että kunhan nyt edes kerran pääsis Hodain buffaan - ei siis (vielä) haittaa, vaikkei tarjonta vaihteliskaan |
| Hullukaali |
21.4.2012, 20:04
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 826 Liittynyt: 24.7.2011 Jäsennumero: 8975 |
Joskus olen saanut Vegemestasta oikein hyvää kahvia ison mukillisen. Kylmänä talvipäivänä lämmitti mukavasti. Enää ei saa kahvia sieltä. Juomavalikoima on tosi omituinen. Sopiiko puolukkamehu hampurilaisen kanssa? Minusta ei sovi.
Kuuma, musta kahvi on juoma aikuiseen makuun. Kahvia ei rasita turhanaikainen terveysintoiluimago, vaan on se katu-uskottava vegaaninen juoma. Miksi te nuoriso ette juo enää kahvia? |
| Emea |
22.4.2012, 14:45
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 814 Liittynyt: 13.2.2008 Jäsennumero: 6788 Ikä: 20 |
Koska kahvista tulee huono olo? Mutta joo, olisi fiksumpaa tollasessa kuppilassa myydä ihan perus kahvia, limppareita yms. eikä pelkkiä ihmemehuja. Ja kun on vielä tommosesta kasvispaikasta kyse, niin voishan ne myydä kans vaikka erikoiskahveja soijamaitoon tehtynä.
|
| Jari |
23.4.2012, 08:46
Viesti
|
|
Erilaisruokainen ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 429 Liittynyt: 15.8.2009 Jäsennumero: 8076 |
^^ Viime viikolla ainakin Roban Vegemestassa oli kahvia, riocolaa, messinaa, olutta ja muitakin juomia tarjolla veden ohella. Hieno paikka muutenkin, ja vegaanikebab oli hyvää
|
| Isa |
23.4.2012, 12:14
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 592 Liittynyt: 26.3.2006 Sijainti: Lahti Jäsennumero: 4008 Ikä: 24 |
Kävin Pasificossa lauantaina "vegebrunssilla", mutta hämmennyin nakeista, lihapullista ja leikkeleistä. Ne haisivat ihan lihahommeleilta, joten en ottanut niitä, mutta en vaivautunut kysymäänkään ovatko ne lihaa vai lihattomia versioita. Ootteko muut käyneet siellä?
|
| Albert |
23.4.2012, 12:43
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 1183 Liittynyt: 16.10.2004 Jäsennumero: 2579 |
QUOTE(Isa @ 23.4.2012, 12:14) Kävin Pasificossa lauantaina "vegebrunssilla", mutta hämmennyin nakeista, lihapullista ja leikkeleistä. Ne haisivat ihan lihahommeleilta, joten en ottanut niitä, mutta en vaivautunut kysymäänkään ovatko ne lihaa vai lihattomia versioita. Ootteko muut käyneet siellä? Oliks se ihan täysin vegebrunssina mainostettu? Olen ymmärtänyt että siellä on tarjolla lihajuttuja ja muitakin, mutta myös hyvin erilaisia kasvisvaihtoehtoja ettei siis täysin vege ole. Ja jos ne on kasvismakkaroita, niin ne varmaan pystyis tunnistamaan tietyn merkkiseksi? |
| kipuna |
23.4.2012, 20:18
Viesti
|
|
kertaheitto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 1904 Liittynyt: 25.10.2002 Sijainti: laa-laa-landia Jäsennumero: 396 Ikä: 25 |
QUOTE(Albert @ 23.4.2012, 12:43) Oliks se ihan täysin vegebrunssina mainostettu? Olen ymmärtänyt että siellä on tarjolla lihajuttuja ja muitakin, mutta myös hyvin erilaisia kasvisvaihtoehtoja ettei siis täysin vege ole. Ja jos ne on kasvismakkaroita, niin ne varmaan pystyis tunnistamaan tietyn merkkiseksi? Mä näin ton brunssin mainoksen myös ja siinä luki että vegebrunssi. Normisti tosiaan siellä taitaa olla ruokaa laidasta laitaan mutta nyt jossain flaijerissa luki että nimenomaan vege. Onpa hämmentävää. Sen verran että jos ne oli niitä ihme ruotsalaisia feikkilihapullia niin ne on kyllä aidon oloisia, mut luulis tosiaan että tuollaiset tunnistais kun ei niitä vegenakkeja niin monenlaisia ole. |
| mango |
30.4.2012, 10:02
Viesti
|
|
Foorumin jäsen ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 79 Liittynyt: 24.2.2005 Sijainti: Helsinki, Suomi / Brisbane Australia Jäsennumero: 2966 Ikä: 40+ |
Minulla vasta yksi viikonloppu takana Helsingin vegaanitarjontaan tutustumista. Perjantaina kävin itäkeskuksessa jossain falafel-paikassa riisifalafel-aterialla. Ihan tyydyttävä. Lauantaina sitten Kaivopihan Unicafessa ja taas falafelia, mutta ihan hyvä ateria ottaen huomioon perunat, leivät ja muun, ja ei-opiskelijalle 6 euroa on ihan ok hinta. Kiva oli sitä paitsi käydä muistelemassa opiskelija-aikoja.
Sunnuntaina sitten sivuraiteessa soijarouhepitsalla, josta tietysti pyysin jättämään juuston pois. Todella makoisa lätty ja täydellisesti paistettu pohja. Varsinaiset vegepaikat on vielä tutkimatta. Torstaina on edessä todellinen koitos, kun on sovittu lounaasta keskustassa vannoutuneen lihaanin ja kasvisvihaajan kanssa, ja nyt pitäisi löytää kompromissimesta, jossa moelmat pystyisivät lounastamaan ilman että toisen sapuska alkaisi etomaan. Oiskohan Hodai siihen sopiva? Meinaan, jos sieltä saa feikkilihoja. |
| pupuankka |
30.4.2012, 12:27
Viesti
|
|
umpivegaani ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Foorumin jäsen Viestejä: 2236 Liittynyt: 14.3.2003 Sijainti: far east Jäsennumero: 660 |
^En usko et Hodai käy paatuneelle lihansyöjälle, kun se on sellanen hörhömesta... Suosittelisin jotain kiinalaista tai thaikkua missä sun seuralainen voi ottaa epävegaanisen setin. Ainakin mun on jostain syystä helpompi katsoa sellasissa paikoissa lihan mussutusta kuin jossain pihvipaikoissa.
Mutta: Loving Hut Express avaa tänään taas ovensa Läkkitorilla Leppävaarassa! Kesän paras retkikohde pupuankka muokkasi tätä viestiä 30.4.2012, 12:28 |
![]() ![]() ![]() |
| TEKSTIVERSIO | Sivu latautui: 21.5.2013 - 01:06 |
|
Eläinoikeusfoorumi on paikka eläinten oikeuksista ja kasvissyönnistä keskustelulle. Eläinoikeusfoorumi ei ole Oikeutta Eläimille -yhdistyksen foorumi, vaan OE tarjoaa kotisivujensa alta foorumille tilaa internetissä. Jokainen kirjoittaja edustaa itseään. Foorumin keskusteluja valvoo ylläpitotiimi. |