IPB

Tervetuloa vieras ( Kirjaudu sisään | Rekisteröidy ) Kirjaudu sisään tai rekisteröidy foorumin käyttäjäksi. Rekisteröityminen on helppoa. Täytät rekisteröintilomakkeen ja vahvistat rekisteröinnin sähköpostissasi. Liity mukavaan ja kasvavaan nettiyhteisöömme nyt. Foorumin jäsenenä voit muun muassa aloittaa keskusteluja sekä osallistua niihin, voit selata jäsenlistaa ja jäsenprofiileja sekä äänestää. Pääset myös lukemaan ja keskustelemaan foorumin jäsenien foorumeihin.

25 sivua « < 20 21 22 23 24 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Linkitetty · [ Ketjutettu ] · Ketjutettu+

> (edullinen) Kasvisruokapaikka Helsingissä?

kankelo
post 25.3.2012, 01:17
Viesti #316

Foorumin jäsen
**

Ryhmä: Foorumin jäsen
Jäsennumero: 7882

QUOTE(Hefu @ 13.3.2012, 21:03)

oon käynyt nyt kahdesti syömässä buffetin. ihan hyvää ruokaa ja melko edullista. voisivat ehkä keskittyä enemmän johonkin tiettyyn, nyt vähän liian fuusiokeittiö mun makuun. buffetin lisäksi tuolta saa myös muutamia annoksia joista ainakin nuudelikeitto on hyvää.

mut hei, kuukauden sisällä kaksi uutta vegaanista ravintolaa stadissa! käykäähän testaamassa Veganissimo ja Hodai.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
neuvokas
post 25.3.2012, 09:12
Viesti #317

Foorumin jäsen

Jäsennumero: 8793

QUOTE(kankelo @ 25.3.2012, 01:17)
vähän liian fuusiokeittiö mun makuun
*
viininlehtikääryleet, punajuurisalaatti ja hummus aasialaisen ruuan kanssahan on just jees smile.gif mutta tosiaan hyvää oli ja 8 eurolla saa ahtaa itsensä täyteen
+Quote Post
Hullukaali
post 25.3.2012, 14:50
Viesti #318

Foorumin jäsen

Jäsennumero: 8975

Veganissimoon en viitsi mennä, kun se ei lauantaisin tarjoa muuta kuin kahvilatuotteita. Silvoplee on kuin pyssyllä täyteen lyöty lauantaisin, luulisi Veganissimon lauantailounaallekin riittävän kävijöitä. Ei täältä meiltäpäin kerkiä kaupungille paitsi vkl.
+Quote Post
ihankiva
post 25.3.2012, 21:42
Viesti #319

Foorumin jäsen
**

Jäsennumero: 6778

QUOTE(kankelo @ 25.3.2012, 01:17)
oon käynyt nyt kahdesti syömässä buffetin. ihan hyvää ruokaa ja melko edullista. voisivat ehkä keskittyä enemmän johonkin tiettyyn, nyt vähän liian fuusiokeittiö mun makuun. buffetin lisäksi tuolta saa myös muutamia annoksia joista ainakin nuudelikeitto on hyvää.

En nyt jotenkin löydä / osaa lukea, niin monesta moneen on buffet auki? Onko myös lauantaisin?
+Quote Post
Gilbert
post 10.4.2012, 15:57
Viesti #320

Foorumin jäsen
*

Sijainti: Tampere
Jäsennumero: 5903

Musta tuntuu et se Hodain buffet on suunnilleen aina biggrin.gif Ainakaan missään ei lue buffet-aikoja... Itse oon käynyt siellä moneen eri aikaan ja myös lauantaina ja aina on ollut.
+Quote Post
neuvokas
post 10.4.2012, 18:02
Viesti #321

Foorumin jäsen

Jäsennumero: 8793

^ joo ja ne buffet-ruuat vaikuttaisivat myös olevan aina samat
+Quote Post
ihankiva
post 14.4.2012, 22:00
Viesti #322

Foorumin jäsen
**

Jäsennumero: 6778

Kiitti vastauksista.
Mä käyn niin harvoin ulkona syömässä, että kunhan nyt edes kerran pääsis Hodain buffaan - ei siis (vielä) haittaa, vaikkei tarjonta vaihteliskaan whistling.gif
+Quote Post
Hullukaali
post 21.4.2012, 20:04
Viesti #323

Foorumin jäsen

Jäsennumero: 8975

Joskus olen saanut Vegemestasta oikein hyvää kahvia ison mukillisen. Kylmänä talvipäivänä lämmitti mukavasti. Enää ei saa kahvia sieltä. Juomavalikoima on tosi omituinen. Sopiiko puolukkamehu hampurilaisen kanssa? Minusta ei sovi.

Kuuma, musta kahvi on juoma aikuiseen makuun. Kahvia ei rasita turhanaikainen terveysintoiluimago, vaan on se katu-uskottava vegaaninen juoma. Miksi te nuoriso ette juo enää kahvia?
+Quote Post
Emea
post 22.4.2012, 14:45
Viesti #324

Foorumin jäsen

Jäsennumero: 6788
Ikä: 20

Koska kahvista tulee huono olo? Mutta joo, olisi fiksumpaa tollasessa kuppilassa myydä ihan perus kahvia, limppareita yms. eikä pelkkiä ihmemehuja. Ja kun on vielä tommosesta kasvispaikasta kyse, niin voishan ne myydä kans vaikka erikoiskahveja soijamaitoon tehtynä.
+Quote Post
Jari
post 23.4.2012, 08:46
Viesti #325

Erilaisruokainen

Jäsennumero: 8076

^^ Viime viikolla ainakin Roban Vegemestassa oli kahvia, riocolaa, messinaa, olutta ja muitakin juomia tarjolla veden ohella. Hieno paikka muutenkin, ja vegaanikebab oli hyvää smile.gif
+Quote Post
Isa
post 23.4.2012, 12:14
Viesti #326

Foorumin jäsen

Sijainti: Lahti
Jäsennumero: 4008
Ikä: 24

Kävin Pasificossa lauantaina "vegebrunssilla", mutta hämmennyin nakeista, lihapullista ja leikkeleistä. Ne haisivat ihan lihahommeleilta, joten en ottanut niitä, mutta en vaivautunut kysymäänkään ovatko ne lihaa vai lihattomia versioita. Ootteko muut käyneet siellä?
+Quote Post
Albert
post 23.4.2012, 12:43
Viesti #327

Foorumin jäsen

Jäsennumero: 2579

QUOTE(Isa @ 23.4.2012, 12:14)
Kävin Pasificossa lauantaina "vegebrunssilla", mutta hämmennyin nakeista, lihapullista ja leikkeleistä. Ne haisivat ihan lihahommeleilta, joten en ottanut niitä, mutta en vaivautunut kysymäänkään ovatko ne lihaa vai lihattomia versioita. Ootteko muut käyneet siellä?
*

Oliks se ihan täysin vegebrunssina mainostettu? Olen ymmärtänyt että siellä on tarjolla lihajuttuja ja muitakin, mutta myös hyvin erilaisia kasvisvaihtoehtoja ettei siis täysin vege ole. Ja jos ne on kasvismakkaroita, niin ne varmaan pystyis tunnistamaan tietyn merkkiseksi?
+Quote Post
kipuna
post 23.4.2012, 20:18
Viesti #328

kertaheitto

Sijainti: laa-laa-landia
Jäsennumero: 396
Ikä: 25

QUOTE(Albert @ 23.4.2012, 12:43)
Oliks se ihan täysin vegebrunssina mainostettu? Olen ymmärtänyt että siellä on tarjolla lihajuttuja ja muitakin, mutta myös hyvin erilaisia kasvisvaihtoehtoja ettei siis täysin vege ole. Ja jos ne on kasvismakkaroita, niin ne varmaan pystyis tunnistamaan tietyn merkkiseksi?
*

Mä näin ton brunssin mainoksen myös ja siinä luki että vegebrunssi. Normisti tosiaan siellä taitaa olla ruokaa laidasta laitaan mutta nyt jossain flaijerissa luki että nimenomaan vege. Onpa hämmentävää. Sen verran että jos ne oli niitä ihme ruotsalaisia feikkilihapullia niin ne on kyllä aidon oloisia, mut luulis tosiaan että tuollaiset tunnistais kun ei niitä vegenakkeja niin monenlaisia ole.
+Quote Post
mango
post 30.4.2012, 10:02
Viesti #329

Foorumin jäsen
*

Sijainti: Helsinki, Suomi / Brisbane Australia
Jäsennumero: 2966
Ikä: 40+

Minulla vasta yksi viikonloppu takana Helsingin vegaanitarjontaan tutustumista. Perjantaina kävin itäkeskuksessa jossain falafel-paikassa riisifalafel-aterialla. Ihan tyydyttävä. Lauantaina sitten Kaivopihan Unicafessa ja taas falafelia, mutta ihan hyvä ateria ottaen huomioon perunat, leivät ja muun, ja ei-opiskelijalle 6 euroa on ihan ok hinta. Kiva oli sitä paitsi käydä muistelemassa opiskelija-aikoja.

Sunnuntaina sitten sivuraiteessa soijarouhepitsalla, josta tietysti pyysin jättämään juuston pois. Todella makoisa lätty ja täydellisesti paistettu pohja.

Varsinaiset vegepaikat on vielä tutkimatta. Torstaina on edessä todellinen koitos, kun on sovittu lounaasta keskustassa vannoutuneen lihaanin ja kasvisvihaajan kanssa, ja nyt pitäisi löytää kompromissimesta, jossa moelmat pystyisivät lounastamaan ilman että toisen sapuska alkaisi etomaan. Oiskohan Hodai siihen sopiva? Meinaan, jos sieltä saa feikkilihoja.
+Quote Post
pupuankka
post 30.4.2012, 12:27
Viesti #330

umpivegaani

Sijainti: laru
Jäsennumero: 660

^En usko et Hodai käy paatuneelle lihansyöjälle, kun se on sellanen hörhömesta... Suosittelisin jotain kiinalaista tai thaikkua missä sun seuralainen voi ottaa epävegaanisen setin. Ainakin mun on jostain syystä helpompi katsoa sellasissa paikoissa lihan mussutusta kuin jossain pihvipaikoissa.

Mutta: Loving Hut Express avaa tänään taas ovensa Läkkitorilla Leppävaarassa! Kesän paras retkikohde tongue.gif

pupuankka muokkasi tätä viestiä 30.4.2012, 12:28
+Quote Post

25 sivua « < 20 21 22 23 24 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic

Eläinoikeusfoorumi on paikka eläinten oikeuksista ja kasvissyönnistä keskustelulle.
Eläinoikeusfoorumi ei ole Oikeutta Eläimille -yhdistyksen foorumi, vaan OE tarjoaa kotisivujensa alta foorumille tilaa internetissä.
Jokainen kirjoittaja edustaa itseään. Foorumin keskusteluja valvoo ylläpitotiimi.