Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Suositelkaa hyviä ihonhoitotuotteita
Eläinoikeusfoorumi > KASVISSYÖNTI JA VEGANISMI > HYGIENIA & KOSMETIIKKA
lkuu
Olen uusi täällä ja ollut kasvissyöjä n. 6 kk ja nyt haluaisin vaihtaa kaikki ihonhoitotuotteeni eläinkokeettomiin tai vegaanisiin (mieluisampi vaihtoehto). Kiitos jo etukäteen kaikille biggrin.gif !
crueltyfree life
Itse tilasin muutaman voidenäytteen Quinessence voiteista.Itse pidin pohjavoiteesta,koska niissä ei ole ylimääräisiä tuoksuja.Valitsin Therapy Cream Base voiteen,koska pidin siitä eniten eli tilauksessa on normaali kokoinen purnukka smile.gif
En tiedä onko tuo vegaaninen tuote.Ainakin sivuilla on mainittu kaikki,mitä voiteet sisältää joten sieltä on helppo selvittää jos on vegaanisuuteen perehtynyt.
Minä en ole vielä niin pitkällä,mutta kerään tietoa jatkuvasti enemmän eli ts. sivistän itseäni vieläkin biggrin.gif
Ja voiteiden myyjän sivulinkki löytyy Animalian kosmetiikkalistalta.
Emea
Jos pääset Helsinkiin, suosittelen lämpimästi Lushia. Niillä on kyllä myös nettikauppa. http://www.lush.fi/
Seitti
QUOTE(Emea @ 4.3.2009, 17:14)
Jos pääset Helsinkiin, suosittelen lämpimästi Lushia. Niillä on kyllä myös nettikauppa. http://www.lush.fi/
*

Lahdessakin on Lush!

Mä pidän myös Lushin tuotteista. Käytän enimmäkseen Lushin ja Lifehairin tuotteita.
punainen
Mä käytän ihonhoitojutuissa Lacto Line -pesunestettä ja -kasvopesua, joskus oliivisaippuaa. Kosteusvoiteena Urtekramin No Perfume Body Lotionia (sopii myös kasvoille).

On hyviä ja suosittelen. smile.gif
Bandakarhu
Kingfisherillä on hyviä ja eläinkokeettomia hammastahnoja. Saa ainakin ekolosta ja ekolon nettikaupasta. Vähän kalliimpia kuin tavan markettitahnat, mutta eivät liian kalliita kuitenkaan.
itte tykkään fenkolin makuisesta.

Ja jos helsingissä reissaat/asut niin heluna fashionista saa Jasonin dödöjä. Hyviä, elukattomia, toimivia. ittellä on teepuu ja hyvin on toiminut.
wondertwin
Lush on paras itselleni. Vähän kallis, ja kaikki tuotteet ei ole vegaanisia. Mutta niillä on hirmu selkeästi ilmoitettu mikä on vegaanista ja mikä ei.
Nesu
Mun kasvojen iho on ollut viime viikosta asti tosi kuiva. Rasvat eivät ole auttaneet, enkä tiedä, mistä tämä johtuu. Nopea säänmuutos? Jotain ensiapua olisi kiva tähän saada.
aprilmoon
Kun vanhat purtilot ovat loppu, ajattelin jatkaa kasvojen hoitoa joko manteli- tai öliiviöljyllä. Tod. näk. mantelilla wub.gif
nammo
Oliivi- ja manteliöljyä komppaan miekin. Sopii naamalle, tukalle ja muullekin kropalle.
Aamunkoi
Jojoba on tosi hyvä hiuksille ja päänahalle! Se on paljon kevyempää mielestäni kuin muut öljyt kun sitä laittaa hiuksiin. Se on sen verran kallista että laitan sitä oikeastaan vain päähäni, muulle iholle kun kelpaa oikein hyvin halvemmat öljyt kuten oliivi tai manteli.

LUSHissa on aika helppo asioida sillä kaikki vegaaniset tuotteet on merkitty. Myös Ekolossa (ainakin ennen oli) merkitty vegaaniset tuotteet ja myyjien pitäisi tietää mitkä sopivat vegaanille ja mitkä ei. Eikös täällä ole ollut jonkun verran puhinaa Dermosilista ja ihmiset tilailevat innolla netistä heidän tuotteitaan. En ole itse kokeillut mutta kehuja olen kuullut.
nappe
Kookosöjy on monikäyttöistä ja tehokasta, iholle ja hiuksille.
Emea
Mulla on ollu nyt Lushin hierontapaloja "rasvana", ja ne toimii tosi hyvin (varsinkin sellanen pähkinän tuoksunen). Eli siitä palasta irtoo öljyy kun sitä hankaa ihoon, ja tehoo tosi hyvin ihon kuivuuteen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.