Marylee
29.11.2003, 20:48
Täällä oli joskus puhetta siitä, mutten nyt löydä sitä keskustelua...
Eli se pesuneste on ainakin vegaanista? Testataanko elukoihin? Mutta entäpä shampoo ja hoitoaine? Näin sellaiset kaupassa, ja oli tosi edullisia (2€). Joten kertokaa asiasta tietävät...kannattaako ostaa? Ei viittis BS shampootakaan ostaa, ja halvempaahan tuo on kuin Elokuukin.
Lacto Linen valmistaja Lifehair löytyy muistaakseni Animalian listalta, eli niiden ei pitäisi testata eläimillä. Ainakin tällä Lifehairilla on jotain mielestäni tosi hyväntuoksuista omenashampoota, pullossa luki että se olisi kasvipohjaista. Siitä hoitoaineesta en tiedä. Jos asut tampereella, sieltä noita saa Nekalan löytöliiteristä ehkä vieläkin halvemmalla kun muista kaupoista
Hyvä juttu, en huomannutkaan että sen valmistaja on Lifehair...
Omenashampoo....
Mistä kaupoista tuota löytää?
Tarjoustalossa oon nähnyt tuota pesunestettä, mutta jätin hyllyyn koska
1) Se haisi tosi pahalta
2) Valmistusaineissa luki maitohappo, eli pitäisi tarkistaa
Ainakin meidän LactoLine-pesuneste on hajutonta....
dellflow
3.12.2003, 11:38
QUOTE(Metalwings @ 3.12.2003, 09:23)
Joo, se hajuton tosin haisee ihan puuliimalle
QUOTE(KatiA @ 2.12.2003, 14:41)
Mistä kaupoista tuota löytää?
Omenashampoota ja -hoitoainetta olen nähnyt Tokmannilla ja Robin Hoodissa, Lacto line- tuotteita muissakin halpahalleissa. Minimanista ostin lacto line- kasvojenpesunesteen (hajuton, ei mun mielestä haise edes liimalle...

) maksoi 2 €. Tokmannilta tein just "uuden" löydön, lacto line suihkugeelin, jossa kosteusvoidetta, purkista haisteltuna mukavan mieto, puhdas tuoksu, maksoi alle 2 egee, en ole vielä käytössä kokeillut.
Lacto linen shampoo menettelee, mutta hoitoaineella ei mun mielestä ole kummoista virkaa. Niitä omenajuttuja olen joskus käyttänyt, ne tais olla ihan hyviä, tuoksu on ainakin hyvä (jos tykkää omenatuoksuista).
Jokuhan aiemmin mainosti tuon pesunesteen vegaanisuutta, eli sen maitohapon pitäisi olla selvitetty jo kasviperäiseksi.
QUOTE(dellflow @ 3.12.2003, 10:38)
QUOTE(Metalwings @ 3.12.2003, 09:23)
Joo, se hajuton tosin haisee ihan puuliimalle
Aivan

QUOTE(Anni @ 4.12.2003, 17:00)
Jokuhan aiemmin mainosti tuon pesunesteen vegaanisuutta, eli sen maitohapon pitäisi olla selvitetty jo kasviperäiseksi.
Niin mainosti juu, mutta ei se tarkoita sitä, että se olisi selvitetty
Minähän siitä joskus kirjoittelin, kun asiaa aikoinaan tiedustelin ja kirjeitse kertoivat että ei ole mitään eläinperäistä (eli ei sitten maitohappokaan). Siinä hajustamattomassa pesunesteessä siis, muista tuotteista en ole tullut kysyneeksi.
Lifehair tosiaan on Animalian listalla ja sen vastauksensa oheen olivat liittäneet monisteen, jossa kerrottiin heidän periaatteistaan eläinkokeettomuuden puolesta

Foorumin hakukoneeseen kun kirjoittaa Lactoline, niin löytyy muuten kaikki ne aikaisemmat keskustelut aiheesta. Kylläpäs mun onkin sitä tullut mainostettua... Ja edelleen pesen sillä itseni hiuksista varpaisiin (ei tarvii erillistä kasvojenpesuainetta, shampoota ja suihkusaippuaa) ja käytän myös ihokarvojen ajeluun "partavaahtona".
Kyselin nyt Lifehairilita muistakin tuotteista ja he vakuuttivat, että mikään heidän tuotteistaan ei sisällä mitään eläinkunnasta peräsisin olevaa raaka-ainetta (mahtavaa!). Lifehairin tuotteita löytyy ainakin PK-seudulla Tarjoustaloista, mutta valikoima vaihtelee tosi paljon.
punainen
14.2.2005, 23:03
Myydäänkö tota koko tuotesarjaa missään? Nettisivuilla sanotaan, että S-ryhmän tavarataloissa. Kävin tänään katsomassa ja Sokoksessa en nähnyt mitään ja Prismassa oli ainoastaan sitä perus-pesunestettä (no hyvä sekin). Haluaisin ainakin niitä shamppoita.
edit: ja Vapaa-valinnassa ei ollut mitään, mutta se nyt ei kuulukaan S-ryhmään. Ja Prismassa oli myös niitä monen litran käsisaippuoita, mutta niille ei ole tarvetta..
ViluKissa
14.2.2005, 23:06
QUOTE(punainen @ 14.2.2005, 22:03)
Myydäänkö tota koko tuotesarjaa missään? Nettisivuilla sanotaan, että S-ryhmän tavarataloissa. Kävin tänään katsomassa ja Sokoksessa en nähnyt mitään ja Prismassa oli ainoastaan sitä perus-pesunestettä (no hyvä sekin). Haluaisin ainakin niitä shamppoita.
edit: ja Vapaa-valinnassa ei ollut mitään, mutta se nyt ei kuulukaan S-ryhmään.
Mäkin etsin sitä Sokokselta sieltä tavaratalon puolelta kunnes törmäsin siihen elintarvikeosastolla, siis S-marketissa. Kannattaa katella ruokakaupan puolelta...
punainen
14.2.2005, 23:17
QUOTE(ViluKissa @ 14.2.2005, 22:06)
Mäkin etsin sitä Sokokselta sieltä tavaratalon puolelta kunnes törmäsin siihen elintarvikeosastolla, siis S-marketissa. Kannattaa katella ruokakaupan puolelta...
Mä katoin kohtalaisen huolellisesti sieltä missä kaikki halpis-kosmetiikka on, enkä nähnyt. Vois kyllä seuraavalla kerralla kysyä kun siinä aina joku myyjä pogoilee.
Aika vaihtelevasti löytyy tätä sarjaa. Mä oon nähnyt joissain tavarataloissa, ja täällä kylässä ainakin Löytötexissä (ei ruokakaupoissa). Pitää vissiin kattella vähän joka paikasta...
punainen
16.2.2005, 20:40
QUOTE(Metal @ 15.2.2005, 08:36)
Aika vaihtelevasti löytyy tätä sarjaa. Mä oon nähnyt joissain tavarataloissa, ja täällä kylässä ainakin Löytötexissä (ei ruokakaupoissa).
Siitä se ajatus sitten lähti...
Eli Talouspörssistä löysin melkein
koko sarja, paitsi tavallisia shamppoita ja käsirasvaa. Jos jotain nyt kiinnostaa..
Ostin sitä omenashamppoota ja hoitoa ja sitten pesunestettä. Noi omenashamppoot on ihan samanlaisia kun joskus lapsuudessa ( ~12 v. sitten) oli. Ruokkiksesta me niitä ostettiin ja omenan lisäksi oli joku punaiset marjat-shamppoo. Samantyylinen pakkauskin. Onkohan noi samoja?
Aika karkkeja noi tuoksut on mutta toivottavasti toimii, ei oo hintaakaan liikaa.
Mäkin nyt oon innostunut tosta Lacto linesta, mistäs niitä Tampereelta saa ostaa??
Tota hajusteetonta pesunestettä oon ainakin nähnyt Tullintorin S-marketissa. Muita Lifehairin tuotteita siellä ei tainnut olla.
punainen
22.2.2005, 11:48
Kannaattaa ilmeisesti katella erilaisista halpakaupoista.
Nyt on Anttilassa tarjouksessa monia Lifehairin tuotteita. Hinnasta en muista oliko halvempaa kuin Tarjoustalossa, mutta oli ainakin erittäin näkyvästi esillä. Tarjolla oli ainakin Lacto Line pesunestettä, shampoota ja hoitoainetta sekä Bio Rich rasvoja. (Siis ainakin Helsingissä Itiksen ja City-käytävän Anttiloissa)
QUOTE(mandy @ 22.2.2005, 13:29)
Nyt on Anttilassa tarjouksessa monia Lifehairin tuotteita. Hinnasta en muista oliko halvempaa kuin Tarjoustalossa, mutta oli ainakin erittäin näkyvästi esillä. Tarjolla oli ainakin Lacto Line pesunestettä, shampoota ja hoitoainetta sekä Bio Rich rasvoja. (Siis ainakin Helsingissä Itiksen ja City-käytävän Anttiloissa)
Mulla on jostain syystä hirveä halpistuotekammo (mikä ei ole hyvä asia minunkaltaiselleni köyhälle ihmiselle

), mutta nyt kuitenkin vähän tekisi mieli käydä tuolla Anttilassa katsastamassa noita

Ei sitä tiedä vaikka innostuisi ostamaankin...
QUOTE(Salsa @ 23.2.2005, 10:55)
Mulla on jostain syystä hirveä halpistuotekammo (mikä ei ole hyvä asia minunkaltaiselleni köyhälle ihmiselle

), mutta nyt kuitenkin vähän tekisi mieli käydä tuolla Anttilassa katsastamassa noita

Ei sitä tiedä vaikka innostuisi ostamaankin...
Mulla on aina ollut kammo kalliita tuotteita vastaan. Toooosi harvoin raaskin maksaa yli 5€ jostain kauneudenhoito- tai hygieniatuotteesta...

Joten LactoLinen 2€:n shampoot ja pesunesteet on ideaalisia.

Vaikka mulla on tosi pitkä tukka, niiden shampoo ja hoitoaine toimii ihan hyvin. Ei tarvii mitään erikoismömmöjä.
Löytyyhän noilta jotain perus käsirasvaakin (tai jotain voidetta) mitä aattelin ostaa... Ja naamanpesuaine on kans ihan kelpoa.
ViluKissa
23.2.2005, 18:59
QUOTE(Metal @ 23.2.2005, 11:23)
Mulla on aina ollut kammo kalliita tuotteita vastaan. Toooosi harvoin raaskin maksaa yli 5€ jostain kauneudenhoito- tai hygieniatuotteesta...

Joten LactoLinen 2€:n shampoot ja pesunesteet on ideaalisia.

Vaikka mulla on tosi pitkä tukka, niiden shampoo ja hoitoaine toimii ihan hyvin. Ei tarvii mitään erikoismömmöjä.
Mä en oo halpsituotteita vastaan jos ne vaan toimii...tuli vaan mieleen että mahtaako noissa olla silikonia? Aika monissa halpistuotteissa on, ja se silikoni on usein myös sellaista joka saattaa kertyä päänahkaan.
punainen
23.2.2005, 19:19
QUOTE(ViluKissa @ 23.2.2005, 17:59)
...tuli vaan mieleen että mahtaako noissa olla silikonia?
Ainakaan ompuissa ei ollut, enkä usko että muissakaan.
Mä olen kanssa halpisten (ja joissain voin käyttää korkeintaan keskihintaisia) puolella. Ne "laatukosmetiikat", joita olen kokeillut ei ole mitenkään vakuuttaneet mua paremmuudellaan. Ihan turhaa rahanmenoa, kun ei mua oikein miellytä mitkään kultakorkkiset rasiatkaan.
Onko joku onnistunut noita Oulusta löytämään? Olen yrittänyt katsella, mutta ei ole sattunut silmään
punainen
11.3.2005, 17:15
QUOTE(Ipana @ 10.3.2005, 23:47)
Onko joku onnistunut noita Oulusta löytämään? Olen yrittänyt katsella, mutta ei ole sattunut silmään

Jos et mistään löydä niin kysy
valmistajalta. Kai ne osaa sanoa.
Tampereen anttilasta ostin hajusteetonta pesunestettä, makso kyllä 4(!)€ ei ole mun mielestä kyllä kovin halpa. Ja sitten niistä rasvoista, kattelin että ne sisältää paraffinum liquidumia, mikä on siis jotain mineraaliöljyä, mikä ei tee hyvää iholle.
ViluKissa
12.3.2005, 20:12
QUOTE(punainen @ 23.2.2005, 18:19)
Mä olen kanssa halpisten (ja joissain voin käyttää korkeintaan keskihintaisia) puolella. Ne "laatukosmetiikat", joita olen kokeillut ei ole mitenkään vakuuttaneet mua paremmuudellaan. Ihan turhaa rahanmenoa, kun ei mua oikein miellytä mitkään kultakorkkiset rasiatkaan.
Sama virsi,
paitsi hiustuotteiden kohdalla. Melkein kaikki shampoot tekee mun hiuksista ihan onnettomat; joko rasvoittuvat tai sitten klimppiset. Luulen että syynä on juuri se silikoni...Onneksi on Paul Mitchell

Ainoa halpisshampoo josta tykkään on Citre Shinen kiiltoshampoo, ja siinä ei silikonia.
KatjaAnneli
12.3.2005, 20:59
Siis onko noissa LactoLine-jutuissa silikonia vai ei? En nyt saanut tästä keskustelusta mitään selvää, et onkos vai ei
punainen
12.3.2005, 21:05
QUOTE(biro @ 12.3.2005, 19:59)
Siis onko noissa LactoLine-jutuissa silikonia vai ei?
Mulla on kotona omppushampoota ja -hoitoainetta ja pesunestettä. Niissä ei ainakaan ole. (Mielestäni olen ton jo kirjoittanut tähän keskusteluun)
En usko, että muissakaan shamppoissa on, koska ne oli jotain herkälle hiuspohjalle, terashampoo ja joku erikoisshampoo joihinkin päänahan ongelmiin. Mutta en
tiedä noista.
Rasvoja en kattonut, että onko niissä. Mutta parafiiniöljyä niissä oli, että mun naamarasvaksi ei ainakaan käy.
KatjaAnneli
8.6.2005, 09:14
Minä olen löytänyt melkeen koko lacto line-sarjan makasiinista, täällä minun pikkuisella kotipaikkakunnallani

. Ja niitä lifehairin bio rich (oliko se bio rich nimeltään?) jutskia löyty samasta paikasta. Suht halvalla, mikään niistä ei maksa yli kolmee euroo ja isoja purkkeja. Kajaanin maxi kodintukustakin löyty lifehairia.
Onko kellään muulla sattunut sellasta et iho ois alkanut kuivua tämän lactoline-pesunesteen käytöstä?? Mulla kuivui pahasti, jouduin luopumaan koko tuotteesta.
En keksi mikä muukaan sitä olis aiheuttanut...?
punainen
17.6.2005, 14:56
Mä oon kanssa ihmetellyt sitä "kuivalle ja herkälle iholle". Kroppaan se varmaan tollaisellekin kävisi. Mä pesen sillä naamankin ja se on just sopivaa. Mulla on todella rasvainen iho.
LactoLinella on oma naamanpesuneste. En kyllä oo ite huomannu, että se eroaisi tavallisesta pesunesteestä.
Tohon Lifehairin BioRich -sarjaan on tullut uusia kasvojenpesunesteitä. Sellaisessa pienehkössä pumppupullossa. Niitä oli ainakin aloe veraa, e&a -vitamiinia ja laventelia.
punainen
11.7.2005, 21:39
On noi kasvojenpesuaineet ainakin nettisivuilla olleet. Missään kaupassa en kyllä ole nähnyt. Mutta
hiustenhoitoaineisiin on nettisivujen mukaan tullut joku Silk-sarja, mutta omppusarjaa ei enää sivuilla näy.

Samoin niillä oli joskus jotain geelejä, nekin on hävinneet. Täytyy käydä huomenna katsomassa noita omppuja pari pulloa varastoon, jos vielä löytyy. Noi uudet ei kuulosta yhtä hyviltä.
Deodorantteja voisivat lisätä valikoimiinsa.
QUOTE(punainen @ 11.7.2005, 21:39)
On noi kasvojenpesuaineet ainakin nettisivuilla olleet. Missään kaupassa en kyllä ole nähnyt.
Turun Sokoksessa noita oli viikonloppuna ainakin, isolla mainostivat, että "Biorichin uudet kasvojenpesunesteet", maksoivat jotain alle 3€/kpl.
punainen
13.7.2005, 19:39
Kävin tänään ostamassa noita omppujuttuja. Siellä oli samanlaisessa pullossa Lifehairin Koivushampoota. Nettisivuilla tollaista ei ole, en sitten tidä mikä tuote on kyseessä. Ostin sitäkin kyllä pullon.
Ja mä kysyin sieltä Lifehairilta, niin omput on lopetettu ja korvaavaa tuotetta ei ole tulossa. Deodoranttikyselyyn ne ei vastanneet, tuskin on tulossa. Tai sitten ne eivät jaksaneet lukea mun palautetta loppuun.
Mitäköhän nämä on?
QUOTE(Lifehairin sivuilta)
Valmistamme asiakkaillemme myös useita asiakkaiden omia tuotemerkkejä, jotka kehitetään asiakkaan toiveiden mukaisesti aina suunnittelusta lopputuotteeseen.
Mistä muualta täältä Turusta (mielellään keskustasta) saa tota LactoLinen pesunestettä? Se on ollut Anttilasta ainakin viikon loppu, kysäisin tänään siitä eikä ne tienneet milloin sitä saadaan lisää/onko tulossa ollenkaan.
punainen
22.2.2006, 18:45
VapaaValinnassa on mun mielestä. Ennen siellä oli sitä Lacto Plussaa (vai mikä se samantapainen olikaan), mutta viimeksi kun kävin siellä niin se oli mun mielestä vaihtunut.

En nyt ihan varmaksi sano, kun en sitä ostanut.
Sitten Tampereentien Prismassa (varmaan muissakin Prismoissa) Ja siinä lähellä olevassa Talouspörsissä. Noi on aika kaukana, mutta noista olen ihan varma.
Ja eikö Wiklundilla ole myös?
QUOTE(punainen @ 22.2.2006, 17:45)
Ja eikö Wiklundilla ole myös?
Ei siellä kyllä ole, en ole ainakaan tämän vuoden puolella nähnyt sitä siellä kertaakaan.
punainen
22.2.2006, 18:55
No voi harmi.

Kun siellä on niitä Bio Rich-juttujakin ja jotenkin mä muistelin (no taas jotain omiani). Mutta toista VapaaValinnasta oon aika varma.
QUOTE(punainen @ 17.6.2005, 13:56)
Mä oon kanssa ihmetellyt sitä "kuivalle ja herkälle iholle". Kroppaan se varmaan tollaisellekin kävisi. Mä pesen sillä naamankin ja se on just sopivaa. Mulla on todella rasvainen iho.
No kroppaan just ei todellakaan käy mulle, käsien pesuun just hyvä. Naamaan en talvella voi käyttää kun naama talvella kuivuu niin paljon, mulla on aika rasvanen iho paikoitellen ts. sekaiho.
Lactoline vegaanista? Mahtavaa!

Oon ostanut sitä pari kertaa sen edullisuuden takia ja koska se ei tee hiuksista silkkisiä. Inhoan silkkisyyttä...
Hienoa jos se todellakin on vegaanista.
Niin, kaikki LifeHairin tuotteet on.
QUOTE(punainen @ 22.2.2006, 17:45)
VapaaValinnassa on mun mielestä. Ennen siellä oli sitä Lacto Plussaa (vai mikä se samantapainen olikaan), mutta viimeksi kun kävin siellä niin se oli mun mielestä vaihtunut.
Joo, tuolla oli sekä sitä hajustamatonta että hajustettua LactoLinea ja sitten myös Lifehairin shampoita
Huomasin kylppärissäni olevan Bio Rich:in aprikoosikuorinta-ainetta. Kotkan Sokokselta olen sen ostanut, joten kai sitten ainakin osa Sokoksista myy niitä, tosin siitä on tainnutkin jo olla keskustelua. Ainahan voi myöskin jättää asiakaspalautteena toiveita liikkeisiin, joihin haluaisi tuotteita tilattavan
Tjaahas... eipä noita Bio Rich:in tuotteita sitten enää ollutkaan Sokkarilla kun äsken kävin. Mutta osa Freeman:in tuotteista (esim. suihkugeelit, kuorinta-aineet yms.) oli tarjouksessa, tuli sitten ostettua niitä säkillinen ja S-marketista pötikkä Lifehairin ompposaippuaa.
RockQueen
18.3.2006, 19:57
Oho, enpäs tiennytkään että LactoLine on "hyvis"

Oon sitä vartalovoidetta ja pesunestettä käyttänyt ja molempiin tosi tyytyväinen, isoksi osaksi edullisuuden vuoksi. Toi vartalovoide maksaa 1,50€ Tarjoustalossa ja on kuitenkin 200ml puteli..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.