Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tampereen ravintolat.
Eläinoikeusfoorumi > KASVISSYÖNTI JA VEGANISMI > MAAT & KAUPUNGIT
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Elli
QUOTE(Harri @ 16.5.2010, 15:18)
Keskustorille oli ilmestynyt Wrong Noodle Bar. En oo testannut, mut toi vegekana kuulostaa mielenkiintoiselta.
*

Kävin siellä viikonloppuna. Nuudeleita saa kolmenlaisena. Täysjyvä sopii vegaaneille. Kastikkeista oli tosi vaikeaa löytää vegaanista vaihtoehtoa. Tarjoilija ei tiennyt mitä vegaani tarkoittaa, mutta hän kaivoi tiskin alta listan, mistä löytyi kaikkien kastikkeiden sisällykset. Melkein kaikissa kastikkeissa oli kanalientä ja joissain maitoa tai munaa. Ainoastaan Hot Hot Hot Noodles ja Red Curry Noodles oli sopivia. Otin tuon Red Curryn, joka oli tosi miedosti tulinen ja melko mauton. Lisukkeeksi otin vegekanan, joka oli ihan hyvää. Maistui samalta kuin kaikki friteerattu. Suosittelen ottamaan lisukkeeksi myös kasvikset, koska niitä annoksessa ei juurikaan ollut. Pelkkää rasvaista nuudelia, muutama porkkananpala ja noin 10 palaa vegekanaa.
xfallonx
Marjon burgeriin on tän viikon torstaista lähtien tulossa vegaanisia soijarouhelihapiirakoita.
Liina
QUOTE(xfallonx @ 29.6.2010, 20:07)
Marjon burgeriin on tän viikon torstaista lähtien tulossa vegaanisia soijarouhelihapiirakoita.
*

Whaaaaaaaaaaaaaat?!? Upeeta kiitos tiedosta!
user posted image
Seitti
Oon taas mahdollisesti menossa Tampereelle ensi viikolla, ja taas olisi hyvä ravintola hakusessa.

QUOTE(Liina @ 6.2.2010, 23:51)
Coyote bar& grillin soijahampurilainen testattu. 8+. ihan kiva.
*

Onko noiden ruokalista muuttunut? En löytänyt nettisivuilta kuin jonkun juuresröstiburgerin.

Ja saako Tampereelta kahviloista jotain makeaa syötävää? Cafe Gopal näyttää vähän liian hippilältä mun makuun ja oon aika varma, ettei seuralainen ainakaan innostu siitä.
amalia
^ musta kävelykadun gopal on viihtyisä paikka eikä niin hippilä (kuin vaikka tammelan gopal), mut oon ehkä puolueellinen tässä asiassa. joka tapauksessa muista tampereen kahviloista tuskin saa vegaanisia kakkuja. munkkeja sen sijaan saa esim. tammelan torin aamuruskosta ja pyynikin näkötornilta. tota näkötornia suosittelen muutenkin turistikohteeksi ulkopaikkakuntalaisille!

edit. runossa on ollut joskus vegaanisia korvapuusteja ja saiskohan kahvila valosta kans jotain vegaanista...
Albert
QUOTE(amalia @ 30.6.2010, 08:05)
^ musta kävelykadun gopal on viihtyisä paikka eikä niin hippilä (kuin vaikka tammelan gopal), mut oon ehkä puolueellinen tässä asiassa. joka tapauksessa muista tampereen kahviloista tuskin saa vegaanisia kakkuja. munkkeja sen sijaan saa esim. tammelan torin aamuruskosta ja pyynikin näkötornilta. tota näkötornia suosittelen muutenkin turistikohteeksi ulkopaikkakuntalaisille!

edit. runossa on ollut joskus vegaanisia korvapuusteja ja saiskohan kahvila valosta kans jotain vegaanista...
*

Saisko kahvillasta jotain? Itse liputtaisin ton cafe gopalin puolesta jos haluaa vegaanisia kakkuja tai muuta makeeta, kauniilla ilmalla voi ottaa mukaan ja syödä ulkona niin ei tunnelma vaikuta.
Karkkinami
Kahvillassa on nykyisin vegaanisia leivonnaisia jopa useaa sorttia! (Tai ainakin näin oli muutama viikko sitten, kun siellä viimeksi kävin.) Cafe Gopal on kyllä myös mun ehdotus, koska sieltä saa mahtavaa ruokaa ja tosi montaa eri leivonnaista, muun muassa mansikkatäytekakkua on ollut viime aikoina tarjolla.
Minnu
*

IHANAA!!! : drool.gif thumbup.gif jee.gif Ja niin lähellä mun kotia.. wub.gif
Liina
QUOTE(Seitti @ 30.6.2010, 07:35)
Oon taas mahdollisesti menossa Tampereelle ensi viikolla, ja taas olisi hyvä ravintola hakusessa.
Onko noiden ruokalista muuttunut? En löytänyt nettisivuilta kuin jonkun juuresröstiburgerin.

Ja saako Tampereelta kahviloista jotain makeaa syötävää? Cafe Gopal näyttää vähän liian hippilältä mun makuun ja oon aika varma, ettei seuralainen ainakaan innostu siitä.
*

Coyotessa joo vaihtunu lista. en tiedä uuden listan vegaanivaihtoehdoista. New Yorkissa on uus ruokalista 1.7 lähtien, sieltä vois löytyy jotain.

Kahviloista suosittelen kans ehdottomasti cafe gopalia. vohvelikahvilasta saa kai vegaanisia vohveleita (suolaisia ja makeita). ite en oo käynyt, mutta siellä on kai erikseen vegaaninen lista. en sitten tiedä onko niillä vegaanista taikinaa aina.

e. cafe gopalista kannattaa napata mukaan opas tampereen ravintoloihin, siitä löytyy valtava määrä erilaisia ruokapaikkoja ja kahviloita.
Liina
QUOTE(Liina @ 30.6.2010, 22:36)
vohvelikahvilasta saa kai vegaanisia vohveleita (suolaisia ja makeita). ite en oo käynyt, mutta siellä on kai erikseen vegaaninen lista. en sitten tiedä onko niillä vegaanista taikinaa aina.
*

Kävin tossa kaupungissa ollessani kysymässä tuolta, ja täti sanoi että on aina vegaanista taikinaa. että tääkin vois olla hyvä vaihtoehto. tosi kivanoloinen paikka.
kirahvinpalli
Käytiin eilen testaamassa Amarilloa Kuninkaankadulla. Tykättiin kovasti. Syötiin Tofu´n Corn ateriat. Annos näytti alkuun jotenkin tosi pieneltä, mutta loppujen lopuksi tuli kuitenkin ähky. Jotenkin siinä oli niin monenlaista syötävää, että annoksessa "riitti tekemistä" jos nyt näin voi sanoa. Plussaa tuli juomien kanssa tarjoilluista ilmaisista nachoista ja salsasta (tällaisesta käytännöstä ei etukäteen tiedettykään joten oli tosi mukava ylläri). Palvelu oli mainiota myös.

EDIT. Pakko muuten mainita myös, että Cafe Gopal on kyllä mahtava paikka. Tuli käytyä hiljattain ja kokeilin vegaaniversiota lämpimästä leivästä ja oli kyllä maukasta. Myös sekasyöjäystäväni joka oli ekaa kertaa tuolla käymässä tykkäsi omasta epävegaanisesta lämpimästä leivästään ja ihmetteli paikan hintojen edullisuutta. Joskus pitänee käydä mässäämässä jotain kunnon leipomusta täällä smile.gif
Minnu
*

Mä söin tuollaisen eilen ja oli kyllä hyvää. flowers.gif Ei siis tarvitse edes harkita vastapäätä olevan Hesen mössöjen hakemista. wink1.gif
Makunautintoa hiukan häiritsi se, että piirakka ehti matkalla jäähtyä. Otin siihen myös kaikki täytteet (siis majoneesin, salaatin, sipulin, kurkkusalaatin yms), joka teki siitä kovin erilaisen, kun ihan normi "lihis". Täytteet myös peittivät hiukan itse soijiksen makua alleen, joten kovin tarkkaa analyysiä en pysty tekemään. (Osa syyllinen myös ruokailua edeltänyt terassilla istuskelu.. rolleyes.gif ) Ensi kerralla otankin piirakan pelkällä ketsupilla ja syön paikan päällä! tongue.gif
Myös palvelu on Marjossa aina huippua ja myyjät super mukavia! blush.gif
Liina
QUOTE(Minnu @ 4.7.2010, 16:08)
Mä söin tuollaisen eilen ja oli kyllä hyvää. flowers.gif  Ei siis tarvitse edes harkita vastapäätä olevan Hesen mössöjen hakemista.  wink1.gif
Makunautintoa hiukan häiritsi se, että piirakka ehti matkalla jäähtyä. Otin siihen myös kaikki täytteet (siis majoneesin, salaatin, sipulin, kurkkusalaatin yms), joka teki siitä kovin erilaisen, kun ihan normi "lihis". Täytteet myös peittivät hiukan itse soijiksen makua alleen, joten kovin tarkkaa analyysiä en pysty tekemään. (Osa syyllinen myös ruokailua edeltänyt terassilla istuskelu.. rolleyes.gif ) Ensi kerralla otankin piirakan pelkällä ketsupilla ja syön paikan päällä! tongue.gif
Myös palvelu on Marjossa aina huippua ja myyjät super mukavia! blush.gif
*

Pitäis kyllä täältä tammelantorin nurkalta hiippailla tonne! paitsi kun menee, niin voi tulla ostettua sekä lihis että hampurilainen drunk.gif
Seitti
QUOTE(Minnu @ 4.7.2010, 16:08)
Otin siihen myös kaikki täytteet (siis majoneesin, salaatin, sipulin, kurkkusalaatin yms), joka teki siitä kovin erilaisen, kun ihan normi "lihis".
*

Saaks sieltä vegaanista majoneesiakin?
Minnu
QUOTE(Seitti @ 4.7.2010, 18:33)
Saaks sieltä vegaanista majoneesiakin?
*

Sano, että niiden "perusmajoneesi" on automaattisesti maidoton ja munaton. smile.gif Jotain muitakin vaihtoehtojakin oli, mutta tosiaan joo-o, löytyy. smile.gif
kide264
^mä pistin tonne Marjon grillille sähköpostia, ja vastasivat että kasvislistan jutut käy myös vegaaneille. Ei nyt tietenkään annoksiin lisättävät juustot/munat, mutta hampurilaisten pihvit pitäis olla siis kelpoja, sipulirenkaat, majoneesi..
Zherec
Soijapiirakka oli ihan hyvää. Soijarouheessa olisi voinut olla enemmän makua. Nyt maistui vetiseltä.
Heimo
Eilen hain Fuudista sapuskaa ja melkoinen annos siitä tulikin kun innostuin valitsemaan listalta melkein kaikki kasvikset ja tyttö joutui laittaa annoksen kahteen eri rasiaan ^^

Mutta hyvää oli ja vieläkin on sitä jälellä : D
Harri
Marjon Burgerin soijalihapiirakka kasvispihvillä oli oikein mainio. Maksoi 4,40 e. Tosin kasvispihvi oli pieni, joten olis kannattanut sijoittaa kahteen piirakkaan. Pelkkä piirakka on 2,90 e.
kide264
Mitäs Jalla Jallassa kannattaisi maistaa? smile.gif
Liina
Käytiin äsken oluthuone esplanadissa, ja oli kyl tosi hyvä hampurilainen siellä! annos näytti vähän pieneltä, mut täytti kyl hyvin. en uskaltautunut ottaan sitä mäskileivällä, vaan otin tavallisella. Annos on simmosenaan vegaaninen, en tiedä miks tuolla nettisivuilla ei lue niin. ruokalistas lukee kyllä.ainoo miinus siitä että chilimajoneesia olis saanut olla enempi, jos ei lisädipit kauheesti maksa, niin seuraavalla kerralla otan semmosen.

Menu
Albert
QUOTE(Liina @ 5.8.2010, 21:25)
Käytiin äsken oluthuone esplanadissa, ja oli kyl tosi hyvä hampurilainen siellä! annos näytti vähän pieneltä, mut täytti kyl hyvin. en uskaltautunut ottaan sitä mäskileivällä, vaan otin tavallisella.
*

Mä oon vetänyt kaksi kertaa ton, viimeisen kerran juurikin tänään smile.gif Oon ollut myös tosi tyytyväinen, kiva ettei otettu mitään valmispihviä vaan ite tehty hamppupihvi, mäskileipä myös hyvää, en ole tavallisella kokeillut.
Liina
QUOTE(Albert @ 5.8.2010, 22:27)
mäskileipä myös hyvää, en ole tavallisella kokeillut.
*

Onks se millanen?kovin oluinen? biggrin.gif ite inhoon olutta hirveesti, shutup.gif
tiiiti
Pizpalan grilliltä saa tofugrillerihodareita ja tofugrillerimakkaraperunoita vuorokauden ympäri smile.gif
Minnu
Marjon grillille on tullut eilen valikoimiin myös falafelpihvi! drool.gif
Tämän kertoi grillin pitäjä, kun kävin alkuviikosta soijapiirakalla. Saatiin alennusta lentosuukolla, niinkuin aina keskiviikkoisin. biggrin.gif
semmi
Testasin tänään Kahvillan (tofusalaatin, uuniperunan tofulla ja tofubruschettan), Cafe Gopalin (mutakakku ja marjapiiras + maistoin vielä seuralaisen porkkanakakkua), Vohvelikahvilan (pähkinäsuklaavohveli) ja Marjon Burgerin (soijarouhepiirakka). Tofubruschetta ja Gopalin tarjonta nousi näistä ihan selkeiksi voittajiksi.
ainosan
^ Voisiko asiaan olla vaikutusta sillä, että söit nuo alkupäässä? Aikamoinen testikierros, viimeiset herkut tuskin enää niin houkutteli.
Toisaalta mäkin ihastuin Gopalin tarjontaan viime kuussa ihan kuusnolla.
semmi
No oli pitkä päivä, jokaisen pisteen kohdalla oli kyllä jo ihan taas "nälkä" ja tarjonta houkutteli.

Tuolla Vohvelikahvilassa olisi pitänyt ottaa se mansikkahillo -versio, seuralainen söi sen ja maistoin sitä, oli parempi kuin se oma, hieman tunkkainen pähkinäsuklaaversio. Ja sitten taas tuossa soijapiirakassa oli mun mielestä hieman huono täyte/taikinasuhde (vaikka tykkäsin siitä taikinasta kyllä) ja vähän liikaa truuttasi ketsuppia sinne.

Ja siis siellä Kahvillassa oli kehumisen arvoista juuri se bruschetta, muut syömiset olivat enemmän ihan ok-osastoa.
Zherec
Soijarouhepiirakka falafelpihvillä toimi erinomaisesti.
kide264
Tietääkös kukaan Pizpalan majoneeseista, onko mikään vegaanista?
Harri
QUOTE(Zherec @ 17.8.2010, 00:24)
*

Paljon tää maksaa?
amalia
QUOTE(Harri @ 17.8.2010, 19:44)
Paljon tää maksaa?
*

en tiennytkään että siellä on nykyään falafelpihvejä. vaihtoehdot joko kasvispihvillä tai kasviskroketeilla oli aiemmin 4,20 €. musta ne ei ollu kovin kummosia joten suosittelen kyllä kipunan tavoin mieluummin kahta peruslihistä smile.gif
kipuna
QUOTE(amalia @ 18.8.2010, 08:19)
en tiennytkään että siellä on nykyään falafelpihvejä. vaihtoehdot joko kasvispihvillä tai kasviskroketeilla oli aiemmin 4,20 €. musta ne ei ollu kovin kummosia joten suosittelen kyllä kipunan tavoin mieluummin kahta peruslihistä smile.gif
*

Niillä on kuulemma neljä (!) erilaista kasvispihvii joista kaikki on vegaanisia, vai olikohan se kolme... Ja niistä pitäis saada valita. Tosin tuo riippunee suuresti siitä kuka sielläon duunissa - meillä viimeks ekana iltana siellä oli sellanen joloppi joka ei tiennyt mistään mitään ja laittoi hampurilaiseen vain jonkun kasvispihvin mutta sit tokana iltana (ollaan sitkeitä) siellä oli itse Marjo ja se kertoi että pihvivaihtoehtoja on vegaaneillekin useita. Aion ens kerralla kokeilla tota falafelpihviä mut siis vaikee kuvitella et mikään pihvi siellä välissä olis parempi kuin kaks ilman smile.gif
Heimo
En muista/tiedä onko jo aiemmin mainittu, mutta Aamuruskossa oli maidottomia ja munattomia munkkeja. Niin rinkelit, hillomunkit, kuin mustikkakuorrutteinen munkkikin <:

kide264
Tempon ruokalistalta löytyvä kasvisannos (eli tomaattitortillaan käärittyä quinoaa sekä palmunsydänsalaattia) sopii vegaaneille, kysyin sieltä spostilla kun ollaan menossa sinne työporukan kanssa perjantaina viettämään iltaa.
kide264
QUOTE(kide264 @ 1.9.2010, 08:35)
Tempon ruokalistalta löytyvä kasvisannos (eli tomaattitortillaan käärittyä quinoaa sekä palmunsydänsalaattia) sopii vegaaneille, kysyin sieltä spostilla kun ollaan menossa sinne työporukan kanssa perjantaina viettämään iltaa.
*

Joo käytiin. En suosittele. Nihkee henkilökunta, palvelua joutu odottaan, annos oli ihan hyvänmakunen mutta tosi tylsä, eikä missään nimessä hintansa veroinen.
Minnu
QUOTE(Zherec @ 17.8.2010, 00:24)
*

Kyllä!! drool.gif Siis tosi hyvä, pihvi toimi varmaan paremmin tuon soijalihiksen kuin hampurilaisen kanssa. Suosittelen siis tuota soijapiirakkaa kaikilla mausteilla ja falafelpihvillä ihan todella. flowers.gif
noelle
Käytiin Oluthuone Esplanadissa syömässä. Loistavaa palvelua, veggie burger oli ihanaaaa ja kun kysyin oisko mitään vegaanista jälkkäriksi sain vaniljasoijajätskiä ja mahtavaa lämmintä vadelmakastiketta! Suosittelen.
Liina
Kahvillan uuniperuna tofulla testattu. oli hyvää. ja uuniperunoita oli annoksessa kaks, mikä oli iloinen yllätys.

Join siinä sitten syksyisen illan kunniaksi minttukaakaon vaahdotetulla soijamaidolla wub.gif ihan kun oli hörppäillyt mariannekarkkeja.
Liina
Olisko kellään jotain "uutta" kivaa paikkaa mitä vois suositella? ollaan menossa ens viikolla porukalla ulos syömään, ja olis kiva koittaa jotain uutta paikkaa. zarillo,amarillo,new york,gopal-akseli alkaa oleen aika tuttu.
Onko kukaan käynyt Comossa? Syömään!-esitteen mukaan sieltä sais pitsaa ja risottoa vegaanisena.
Kertokaahan lempparipaikkojanne, kiitokset flowers.gif
noelle
Cafe Europesta sai ainakin tosi hvvää tofu-herkkusienisalaattia, paprikahummusta ja paahdettua leipää ja oli kyllä kiva paikkakin. Samoin Oluthuone Esplanadia suosittelen kyllä.
kosma
Tietääkö joku tarjoaako Tampereen Sammonkadun aasialainen ravintola Saigon mai nimenomaan vegaanisia ruokia? Entäpä vastapäätä oleva kiinalaisravintola?
Liina
Käytiin Franklyssä syömässä. söin täytettyjä paprikoita. annos oli kyllä maukas, mutta kaipas esim. lohkoperunoita. paikasta kyllä tykkään ja henkilökunta on osaavaa ja ystävällistä. ens kerralla otan kyl pestopastan, sen oon syönyt aiemminkin ja se oli tooosi hyvää.
iso plussa siitä että listalla on 6 kasvisruokaa joista ainakin 4 mahdollista saada vegaanisena.
kdog
^kävitkö comossa?

tää ketju kaipais jonkinlaista kokoavaa postitusta mistä vois saada uusia ideoita. liina?
Elli
QUOTE(kosma @ 12.10.2010, 11:28)
Tietääkö joku tarjoaako Tampereen Sammonkadun aasialainen ravintola Saigon mai nimenomaan vegaanisia ruokia? Entäpä vastapäätä oleva kiinalaisravintola?
*

Saigon main (Sammonkatu 9) listaan on merkitty lmaidottomat vaihtoehdot. Kasvisruokia on 14 kpl, joista yksi sisältää maitoa. Avopuolisoni otti viime viikonloppuna sieltä chilinuudelit (kasvisruoka) mukaan ja annoksessa oli muutama kananpala.

Vastapäätä on New Garden (Sammonkatu 18-20), jossa omistaja(?) puhuu niin huonosti Suomea, etten ole saanut selville ruokien sisältöä. Tää on varmaan Tampereen halvin kinkki. Kaverit hakivat tästä kerran mukaan ja jokainen annos painoi yli kilon. Kasvisruoat maksavat take awayna 5,90-6,90 ja kaupan päälle saa limun.
Minnu
QUOTE(Elli @ 19.10.2010, 17:41)
Saigon main (Sammonkatu 9) listaan on merkitty lmaidottomat vaihtoehdot. Kasvisruokia on 14 kpl, joista yksi sisältää maitoa. Avopuolisoni otti viime viikonloppuna sieltä chilinuudelit (kasvisruoka) mukaan ja annoksessa oli muutama kananpala.

Vastapäätä on New Garden (Sammonkatu 18-20), jossa omistaja(?) puhuu niin huonosti Suomea, etten ole saanut selville ruokien sisältöä. Tää on varmaan Tampereen halvin kinkki. Kaverit hakivat tästä kerran mukaan ja jokainen annos painoi yli kilon. Kasvisruoat maksavat take awayna 5,90-6,90 ja kaupan päälle saa limun.
*

Ja sen lisäks täälä on varmaan ystävällisin palvelu! Tämä olettamani omistaja, joka siis on kiinalainen tätihenkilö, ottaa jokaisen asiakkaan vastaan kuin kauan kaipaamansa hyvän ystävän. wub.gif
Itse olen tuolta ruokaa hakenut ja sen mitä selvää sain, vegeä pitäisi olla. Pakko kyllä ihan 100 % en pysty sanomaan.. unsure.gif
Take away ruuan mukana saa muuten myös pienen limsan.
komu
QUOTE(noelle @ 11.9.2010, 19:40)
Käytiin Oluthuone Esplanadissa syömässä. Loistavaa palvelua, veggie burger oli ihanaaaa ja kun kysyin oisko mitään vegaanista jälkkäriksi sain vaniljasoijajätskiä ja mahtavaa lämmintä vadelmakastiketta! Suosittelen.
*

Hei kiva kuulla, et sait jälkkäriä, itse kävin hiljan varmaan jo kuudetta kertaa, mut tarjoilija ei maininnut kysyttäessä mitään vegaanisesta jälkiruokavaihtoehdosta sad.gif
Karkkinami
Meillä oli eilen luokkakokous Knossoksessa. Soitin etukäteen ja "varasin" itselleni vegaaniruoat sen tarkemmin kyselemättä, mitä siihen tulee kuulumaan. Toivoin, että saisin ruokaani papuja, ettei minun tarvitsisi syödä salaattia isolla rahalla.

- Alkudrinkiksi pyysin jotain vegaanista ja alkoholitonta ja sainkin hienon kaksiväridrinkin, jossa oli omenamehua ja jotain punaista. Maku oli ehkä vähän lattana, mutta ihan jees.
- Alkupaloiksi sain sen verran ison lautasen kaikenlaista, että se olisi jo riittänyt viemään nälän: aurinkokuivattuja tomaatteja, oliiveja, kirsikkatomaatteja, viininlehikääryle, marinoituja mustasilmäpapuja, marinoitua punasipulia, kurkkua ja ehkä vielä jotain muuta.
- Pääruokana oli mustasilmäpavuilla ja porkkanalla täytetty paprika, lohkoperunoita, tomaattikastiketta ja grillattuja (?) kesäkurpitsa- ja munakoisosiivuja. Paprika olisi voinut olla hieman maukkaampi + siinä oltaisiin voitu käyttää jotain muuta papua kuin alkupaloissa ollutta mustasilmäpapua, mutta muut pääruoan hommelit olivat oikein hyviä, vaikka en olekaan munakoiso- tai kesäkurpitsafani - tässä nekin olivat hyviä.
- Jälkiruoaksi sain sitruskiisseliä, mikä oli vähän tylsä jälkkäri, kun muut saivat kesäkurpitsakakkua lehmävaahdolla. Tylsää siksi, että tein itse muutama viikko sitten kesäkurpitsakakkua, joka ei ollut lainkaan hankalaa tai omituista vegaanisena.

Palvelu oli tosi hyvää ja suosittelen paikkaa muillekin. Hieman hintavahan (lähemmäs 30 e) tuo oli kokonaisuudessaan, mutta ehkä se saakin olla sitä, jos kotiin lähtee vyörymällä biggrin.gif

Huom! Tuolla kannattaa erikseen mainita, ettei halua hunajaa, koska kavereille on kerran käynyt niin, että jälkkärihalva oli päällystetty hunajalla, vaikka olivat pyytäneet vegaanista ruokaa. Mulle oli unohdettu tehdä oma alkuruokalautanen ja sain ensin saman setin, minkä muutkin sisältäen jotain lehmäkastiketta ja mustekalarenkaita (jotka muuten kuuluivat myös siihen laktokasvismenun alkuruokiin). Sain kyllä parissa minuutissa vegaanilautasen, joten sinällään ei mitään valittamista.
amalia
uus ravintola avattu härmälän leirintäalueelle. huhut kertoo että tässä olis mukana veganissimossa työskennelleitä kokkeja. ei mikään kasvispaikka siis, mut näyttäis olevan vegaaneille kuitenkin ihan oivan kuuloisia annoksia kuten pippuripihvi.

http://www.soppaasoittajille.fi/index.php?...menut&Itemid=63

kertokaa sit kun ootte testannu!
Liina
QUOTE(amalia @ 9.11.2010, 17:58)
uus ravintola avattu härmälän leirintäalueelle. huhut kertoo että tässä olis mukana veganissimossa työskennelleitä kokkeja. ei mikään kasvispaikka siis, mut näyttäis olevan vegaaneille kuitenkin ihan oivan kuuloisia annoksia kuten pippuripihvi.

http://www.soppaasoittajille.fi/index.php?...menut&Itemid=63

kertokaa sit kun ootte testannu!
*

Oi!
Ihanan kuulosta ruokaa! Ja kohtuuedulliset hinnatkin! täytyy käydä koittamassa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.